poniedziałek, 19 czerwca 2017

A co tu się ?

Hymm... nie chcę się tłumaczyć czy usprawiedliwiać, mimo że powinnam. Jedyne co to pragnę was przeprosić. Dużo się u mnie zmieniło, zmienił się mój styl pisania i ogólnie wszystko...  Kontynuując... Jestem ciekawa czy chcielibyście poznać koniec tej historii. Zastanawiam się czy chcielibyście przeczytać kilka ostatnich rozdziałów. Jakby nie patrząc, tych rozdziałów zostało dosłownie kilka. Góra 6 i epilog, natomiast wiem, że kilka z was chciałoby poznać zakończenie dlatego stąd moje pytanie. Czy chcecie przeczytać koniec? Przy okazji powiem wam, że może uda mi się sprawić wam miły prezent na zakończenie tego, jakże wykańczającego roku. Jeśli chcecie poznać już końcówkę tego Dramione to zapraszam do komentowania. wystarczy mi jeden komentarz, żebym miała pewność. Wtedy biorę się do roboty. Tak przy okazji, poprawiam wszystkie rozdziały, chcę doprowadzić to do istnej perfekcji. Jednak jeśli się okaże, że nikt nie będzie tego czytał, nie będzie wracał do tej historii to po co? Mi te błędy przeszkadzać nie będą i zakończenie znam. To by było na tyle więc... Proszę o odzew, jeśli ktoś, ktokolwiek chciałby no wiecie... Więc to tyle ode mnie. Trzymajcie się miśki. Miłej nocki <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz